IDEI DE PREGATIRE A MESELOR PENTRU A ECONOMISI TIMP IN BUCATARIE

Cu doar 1-2 ore de pregatire a meselor in fiecare weekend, puteti economisi nenumarate ore in bucatarie in timpul saptamanii. Astazi va arat 9 ingrediente pe care le-am pregatit si cateva idei de pregatire a meselor . Este usor sa combinati aceste ingrediente pentru retete sanatoase care dureaza mai putin de 5 minute.

Pregatiti masa si economisiti timp in bucatarie.  Iata 9 ingrediente pentru prepararea meselor si cateva idei de preparare a meselor pentru retete sanatoase.

IDEI DE PREGATIRE A MESEI SI PLANIFICARE INAINTE

Cand vine vorba de alimentatia sanatoasa, exista o strategie care functioneaza mereu – planificarea in avans . Pentru ca atunci cand aruncam cel mai adesea obiectivele noastre de alimentatie sanatoasa pe fereastra? Cand suntem ocupati, nu? Si cand acel cookie, cupcake, felie de pizza sau burger suna usor, ieftin si bine …. usor (se repeta).

Dar daca ti-as spune ca poti prepara mai multe ingrediente sanatoase in 1-2 ore duminica pentru a economisi timp in bucatarie toata saptamana? Da, asta e frumusetea preparatului pentru masa.

Pregatiti masa si economisiti timp in bucatarie.  Iata 9 ingrediente pentru prepararea meselor si cateva idei de preparare a meselor pentru retete sanatoase.

Modul in care fac pregatirea meselor poate fi diferit de majoritatea sfaturilor de pregatire a meselor pe care le vedeti sau le cititi. Majoritatea site-urilor web va vor solicita sa pregatiti aceeasi masa din nou si din nou timp de 5 zile din aceeasi. De exemplu, pui cu orez alb si legume. Acestea sunt retetele tale simple de pregatire a meselor .

Nu ma intelegeti gresit, imi place puiul cu orez alb si legume (de fapt, il veti vedea mai jos). Dar nu vreau exact aceeasi masa cinci nopti la rand. Pentru ca sa fim sinceri, oboseala palatului este adevarata mea prietena.

Si daca mesele pe care le-ati pregatit duminica incep sa para plictisitoare, neplacute sau mai putin decat dorite pana joi sau vineri, atunci faceti alegerile alimentare slabe mentionate anterior. Da, chiar si atunci cand ai o masa sanatoasa asezata chiar acolo in frigider.

Pregatiti masa si economisiti timp in bucatarie.  Iata 9 ingrediente pentru prepararea meselor si cateva idei de preparare a meselor pentru retete sanatoase.

INGREDIENTE TAIATE IN CASEROLA

In loc sa preparati aceeasi masa din nou si din nou, va recomand sa preparati ingrediente in locul meselor pline. Sigur, va trebui sa faceti ceva mai multa munca decat sa scoateti ceva in cuptor sau in cuptorul cu microunde. Dar in majoritatea cazurilor vorbim mai putin de 5 minute. Si asta este doar pentru o mica feliere si asamblare in ultimul moment, pentru a mentine aroma si prospetimea anumitor produse de produs.

CELE TREI AVANTAJE PRINCIPALE ALE INGREDIENTELOR DEJA TAIATE

Veti economisi timp in bucatarie

Veti avea o varietate de alimente mult mai mare

Veti reduce stresul ,,ce ar trebui sa fac?”

Cu o multime de ingrediente pregatite in frigider, nu este nevoie decat de putina creativitate pentru a le combina (impreuna cu alte articole pe care le aveti la indemana) in moduri delicioase si inovatoare.

Rezultatul final: veti avea o varietate mai mare de nutrienti pe parcursul saptamanii, burtica dvs. va fi fericita si veti petrece mult mai putin timp gatind. Un combo castigator.

Pregatiti masa si economisiti timp in bucatarie.  Iata 9 ingrediente pentru prepararea meselor si cateva idei de preparare a meselor pentru retete sanatoase.

Pregatiti masa si economisiti timp in bucatarie.  Iata 9 ingrediente pentru prepararea meselor si cateva idei de preparare a meselor pentru retete sanatoase.

Pregatiti masa si economisiti timp in bucatarie.  Iata 9 ingrediente pentru prepararea meselor si cateva idei de preparare a meselor pentru retete sanatoase.

CUM SA FACETI PREPARATE SANATOASE PENTRU MASA

Pregatirea meselor mele se schimba saptamanal si in functie de anotimpuri (din nou, varietatea de alimente). Dar sunt 5 lucruri pe care le pregatesc in fiecare saptamana:

Proteine: ar putea fi pui prajit , pui maruntit , somon la cuptor , carne de porc cu aragaz lent , halibut copt etc.

Legume: ar putea fi o tigaie de legume prajite , legume spiralate , legume proaspete sau orice combinatie a acestora.

Amidon: ar putea fi orez, cartof dulce , quinoa, linte , cartofi si multe alte lucruri.

Gustari: ar putea fi hummus , dip cu anghinare cu spanac , amestec de trasee, bastoane de legume clare etc.

Mic dejun: ar putea fi briose de oua , paine prajita de cartofi dulci , oua fierte tari sau moi , budinca de chia , iaurt de casa , unt de migdale , granola de casa etc.

Desigur, nu pregatesc toate aceste articole, ci poate doar un cuplu din fiecare categorie, in functie de ceea ce imi doresc intr-o anumita saptamana.

Din nou, scopul nu este ca toate mesele sa fie pregatite si facute, ci sa fie pregatite suficiente ingrediente sanatoase, astfel incat sa ne putem asambla rapid majoritatea meselor. Si lasati loc pentru acea intalnire neasteptata la cina, pranz cu o prietena sau pauza matcha latte dupa-amiaza. Pentru ca, asta este viata, nu?

In plus fata de ingredientele pe care le pregatesc, am intotdeauna cateva elemente cheie in frigider, care pot fi usor combinate cu practic orice masa. Aceasta include avocado, usturoi proaspat, rosii, spanac pentru copii, fructe proaspete si alte produse si o varietate de nuci si seminte.