Idei pentru a te motiva sa slabesti

Ai ajuns pana aici – decizia de a slabi! Acest lucru inseamna ca psihicul tau a fost atins de acest lucru. Acest lucru este important pentru motivatie, slabit si sanatate. Sa fi sanatos si activ este necesar! Corpurile noastre sunt facute sa fie in miscare continua, nu sa fie sedentare. Pentru slabire, succesul calatoriei se bazeaza pe capacitatea ta de a ramane motivat pe tot parcursul procesului. La inceput motivatia este usoara, dar sa o mentii poate fi o mica provocare. Va rugam sa stiti ca acest lucru este normal. Veti avea zile in care motivatia este tot timpul ridicata si alte zile in care motivatia este la un nivel scazut constant. In acest articol, vom analiza cateva dintre cele mai bune idei despre cum sa te motivezi sa slabesti si de ce iti pierzi motivatia cu usurinta in timpul procesului de slabire. Motivatie si inspiratie pentru pierderea in greutate

Exista o gramada de motive pentru care iti doresti sa slabesti. Unul comun: toata lumea are nevoie de motivatie.

Un sfat:

Motivatia apare mai usor atunci cand determini motivul pentru care vrei sa slabesti.

Care sunt factorii tai motivationali pentru pierderea in greutate? Este important sa intelegi ,,de ce”, oricat de putin.

Cand slabesti, chiar si 5% din greutatea ta conteaza:

  • Imbunatatirea glicemiei
  • Reduci riscul de boli de inima
  • Scade colesterolul
  • Reduci durerile articulare
  • Reduci riscul anumitor tipuri de cancer

Lipsa motivatiei este frecventa din mai multe motive. Motivatia poate declansa o serie de emotii, ceea ce face dificila motivatia.

Unele dintre problemele motivatiei cu care se confrunta persoanele sunt:

Mediu social nesustenabil

Mediul social este cadrul fizic si social (acasa, familie, prieteni etc.). Multi nu isi dau seama de importanta si influenta unui mediu social.

Daca incerci sa mergi pe calea cea buna si auzi ceva de genul ,,oh, nu trebuie sa faci asta, hai sa iesim sa mancam o inghetata”, probabil ca motivatia ta de a face ceea ce trebuie trebuie va fi afectata.

Multa munca grea pentru rezultate mici

Cand lucrezi de 5 ori pe saptamana si iti numeri cu atentie caloriile, in mod natural vrei sa vezi mai mult de 2 kilograme pierdute. Retine caslabitul normal si sanatos este de 2 kilograme pe saptamana – aproximativ 3500 de calorii arse inseamna un kilogram pierduta.

Accidentari

Multi sufera de leziuni care le reduc capacitatea de exercitiu. Cu toate acestea, ar trebui sa iei in considerare si exercitii cu impact scazut si modificari ale exercitiilor.

In plus, discutand antrenamentele cu medicul dumneavoastra este util. Exercitiul se poate sustine in continuare chiar daca esti accidentat, dar sa nu iti pierzi motivatia!

Pofte

Vei avea pofte si asta este in regula! Chiar si cei mai sanatosi oameni au pofte. Cand poftele se lovesc, ai grija la dimensiunea portiei.

Ai pofta de biscuiti? Fa-i acasa, astfel incat sa poti modifica si controla reteta in functie de obiectivul tau.

Mancarea sanatoasa este scumpa

Exista un pic de adevar si un pic de minciuna aici. Mancarea sanatoasa poate fi putin costisitoare. Cu toate acestea, daca ai mai mult o dieta bazata pe plante (fructe, legume, cereale etc.), costurile nu vor creste foarte mult.

Lipsa de timp pentru lucru

Daca sa slabesti este ceea ce iti doresti cu adevarat, atunci trebuie sa iti faci timp pentru asta. Trebuie sa te organizezi si sa te coordonezi zi de zi ca sa incluzi antrenamentele.

Pentru zile in care pur si simplu nu poti, fa alegeri care forteaza putin mai multa miscare. Parcheaza in partea din spate a parcarii si ia-o pe calea cea mai lunga catre magazin, mergi pe scari in loc sa iei liftul sau fa genuflexiuni in timp ce gatesti.