Migrena de stres? Simptome si cum sa o vindeci

Intotdeauna ai dureri de cap? Ar putea fi o migrena de stres. Afla cum sa o recunosti si cum sa actionezi odata identificata.

A avea dureri de cap nu este niciodata placut. De fapt, durerii de cap i se alatura adesea multe altele precum greata, dureri de ochi etc… si totul pentru o calitate a vietii profund compromisa, mai ales cand episoadele dureroase devin frecvente si tind sa dureze o perioada lunga de timp.

Fiecare durere de cap poate veni din diferite motive care ar trebui mereu investigate. Unul care este adesea subestimat si care in schimb ar trebui sa fie printre primii care trebuie luat in considerare este cel care este legat de situatii tensionate.

Asa-numita migrena de stres sau anxietate este de fapt o patologie destul de comuna, care tinde sa afecteze populatia feminina cu o usoara majoritate si care este adesea invalidanta sau in orice caz capabila sa compromita indeplinirea normala a sarcinilor zilnice. Din acest motiv, sa inveti sa-l recunosti este primul pas de facut pentru a lucra asupra ta pentru a incepe sa te imbunatatesti.

Migrena de stres: cum sa o recunoastem

Cand apare o migrena, singurul lucru la care te gandesti este cum sa o treci repede. Este de fapt o durere care este adesea greu de suportat si care atunci cand se intensifica poate fi asociata cu o stare generala de rau care aduce adesea cu ea greata, dureri musculare si tensiune in ochi, umeri si gat si membre.

Este evident, asadar, ca a proceda rapid este un aspect important, mai ales daca ai multe angajamente de indeplinit in timpul zilei. Sa mergi cat mai curand la medic (mai ales daca nu ai mai suferit niciodata de aceasta problema) este cu siguranta primul lucru de facut. De fapt, este foarte important sa eliminam orice posibila indoiala a bolilor care au dureri de cap printre simptome.

Odata realizat acest lucru, va fi necesar sa se identifice o cauza precisa care, in unele cazuri, poate fi legata de stres, anxietate sau tensiuni datorate muncii sau de o incarcare excesiva care a fost purtata de ceva timp. De obicei, principalele simptome ale migrenelor de stres sunt:

  • Senzatie de ameteala
  • Greata
  • Sensibilitate la lumina si sunet
  • Dureri imprastiate
  • Somn tulburat

Evident, aceste simptome pot fi urmarite si la alte tipuri de migrene, motiv pentru care este foarte important sa se investigheze posibilele lor origini impreuna cu medicul curant.

Odata descoperite, este important sa se actioneze asupra cauzelor care sunt de obicei de tip tensional si pot fi urmarite, prin urmare, la un loc de munca stresant, situatii negative in familie sau in sfera privata, perioade de stres date de un eveniment important sau o schimbare brusca etc…

Recunoasterea cauzei exacte este esentiala pentru a putea lucra asupra ei, actionand direct si incercand astfel sa reducem incarcatura care duce la atacuri de migrena. O modalitate buna, in general, este sa ceri ajutor de la un psihoterapeut, de obicei cu experienta in recunoasterea episoadelor de stres si in a ajuta la procesarea si lucrul la acestea in mod corect.

Mergand la remediile mai imediate, ca si in cazul oricarei alte migrene, sunt utile analgezicele normale care se elibereaza fara prescriptie medicala. Daca acest lucru este asociat cu episoade excesive de anxietate, medicul poate prescrie ceva relaxant.

La aceste remedii poti adauga apoi activitate fizica moderata (care contrar credintei populare poate chiar calma durerea), yoga, meditatie si orice te ajuta sa te relaxezi. Urmarirea unui hobby, citirea unei carti sau plimbarile lungi in natura pot fi adesea deosebit de benefice.

Acestea fiind spuse, este important sa gasim modalitati de a actiona asupra cauzei fundamentale – sursa stresului. Numai asa, se va putea recapata in posesia propriei vieti, evitand sa se drogheze mereu si gasind solutii care sa reziste in timp. Uneori este suficient sa-ti schimbi mentalitatea sau modul de a actiona pentru a obtine rezultate imediate.